Felicitari Ponta! Rusine Vanghelie! Implicatii pe scena politica
Schimbarea actorilor principali la varful PSD este salutara.
PSD: Sa vedem cum va trece Victor Ponta testele de maturitate politica interna in batalia cu nesimtirea, agresivitatea, baroniada, impostura, nepotismul si multe alte hibe ale clasei politice. Sa vedem cum se va dezice de pontisme! Tonul unui partid este dat de liderul acestuia. Maratonul transformarii abia acum incepe. Congresul a fost doar glontul de start. Atasul vanghelic in randul vicepresedintilor trage greu la cantarul transformarilor. Chiar si PSD-istii trebuie sa inteleaga si sa-si asume contributia la modernizarea institutiilor statului roman.
PDL: Ne va impune tuturor o schimbare in bine. Schimbarea la care aspiram cu totii de multa vreme! PDL, ca principala forta de dreapta, trebuie sa ramana mult mai bun pe scena politica in aceste conditii. PDL trebuie sa-si deschida acum, mai mult ca niciodata, portile pentru femeile si tinerii competenti din randul membrilor PDL, al sustinatorilor PDL si al celor inca indecisi politic. Cu totii vom fi nevoiti sa fim mai puternici.
Viteza schimbarii va da tonul urmatoarelor alegeri locale si prezidentiale.
Tags: clasa politica, femei, implicatii, innoire, PDL, PSD, schimbare, tineri, Victor Ponta











February 21st, 2010 at 12:41 pm
Felicitari Victor Ponta,
Felicitari Marean Vanghelie,
Cei doi castigatori ai acestui Congres.
Fraza epocala a Congresului a emis-o Vanghelie spunand ca spera ca Victor Ponta sa scoata PSD de sub cele doua mari acuze:
CORUPTIA si COMUNISMUL.
Bravo Mareane, cu asta m-ai dat gata.Sancta simplicitas!
De altfel si in 21 decembrie sus pe baricada nu statea Petre Roman si in niciu-un caz Adrian Nastase ci tot niste baieti de baieti ai strazii: Dinca si Dan Iosif
Ei, asa-i, acesia inconstienti de curajosi apar in momentele de cotitura.
Acum sa vedem acesta cotitura : fara coruptie si fara comunism.
PS. Hopaaa…
Deja micutul Titulescu se urca pe cai mari caci:
Dl Ponta are ambitii mari si este dreptul dlui.
Dlui spune cu aplomb ca regreta ca dl Basescu nu v-a mai putea candida in 2013 ca sa-l poata avea adversar.
Acum la cald asta este visul lui de acum incolo.
Credeam ca maca si din recunostinta
ar fi putut spune:
Sper sa-l putem sprijini pe AN, ca chiar daca nu sa-si poata lua revansa ptr ca Basescu nu va mai candida, dar macar sa duca din nou PSD -ul la presedentie, asa cum eu sper ca o sa-l duc la Guvernare.
February 21st, 2010 at 12:43 pm
Scuze ca fara sa vreau am repostat partea intai a acestui post, dar parca merge mai bine asa, se leaga cate ceva
February 21st, 2010 at 1:37 pm
“Tonul unui partid este dat de liderul acestuia. ” Desigur.Chiar mai mult decat tonul.Dar eu nu am o parere prea buna nici despre Ponta.Cred ca Mitrea este cel mai reprezentativ ca si un lider de stanga dintre cei care au candidat.
“Cu totii vom fi nevoiti sa fim mai puternici. ” Puternici sunteti. Trebuie sa deveniti cu mult mai cinstiti, corecti si mai morali. (nu ma refer la dumneavoastra ci la Basescu,Videanu,Udrea,etc,etc,-adica la cei ce conduc de fapt PDL-ul)
February 21st, 2010 at 1:49 pm
daca traia Ceausescu, tu ii scriai discursurile pentru congres….
February 21st, 2010 at 1:52 pm
lm,
February 21st, 2010 at 3:25 pm
Andreea,
In primul rand tin sa te felicit pentru ca este de foarte mult bun simt punctul tau de vedere referitor la noua evolutie a PSD. Este de dorit o opozitie puternica, inteligenta, pentru ca este ca in economia concurentiala: mai multa marfa pe piata, aduce preturi mai mici si calitate mai mare. Asadar, acum, PDL are un adversar care o sa devina competitiv, ceea ce nu e rau, pentru populatia Romaniei, asa cum ai remarcat si tu. Dar, in calitatea ta de consilier al primului ministru, incerc sa-ti atrag atentia asupra unui subiect delicat. Este vorba de un articol referitor la calitatea de revolutionar a ministrului de Interne, Vasile Blaga, aparut in Academia Catavencu. Il gasesti aici: http://www.catavencu.ro/ministrul_blaga_luptator_remarcat_al_revolutiei_la_care_a_dormit_acasa-12451.html si te rog sa incerci sa-ti sfatuiesti corect seful, presupunind ca faptele se confirma. Iar in masura in care se contureaza un raspuns, iti ramin indatorat daca il pot afla si eu. Cred ca acest gen de probleme o sa devina practica zilnica a PSD si astept o abordare corecta si deschisa, cel putin din partea ta. Asta pentru ca eram acum ceva timp, decis sa ma inscriu in PDL si ca acum ma gandesc ca totusi neimplicarea politica are si ea avantajele ei. O duminica placuta!
February 21st, 2010 at 3:25 pm
ca sa o spun altfel: intre ce zici tu si realitate nu exista prea mare legatura…
tot o dai cu Stanga -Dreapta…ca si cum marea batalie e in romania intre nu stiu ce docrine…
ca si cum la congresul PSD s-a vorbit despre politici publice sau despre situatia familiilor nevoiase, a sindicatelor…
am vazut cu totii ca a fost o batalie pe functii din perspectiva ca…intr-o zi, dupa ce pleaca Basescu, PSD va reveni la putere…
nu a fost nimic de Stanga, nu a fost nimic democratic intr-un partid de 5-600 000 de oameni…in care au votat 1700(toti sefi sau sefuleti la PSD in provincie) si unde au contat 50-100 de smecheri… ei, de fapt, decizand who’s who…da, s-au facut aranjamente cu 50-100 de jetoane…cu un set de carti, maxim doua…si cine a luat carti mai bune a castigat… nu a fost nicio competitie democratica, cu expunere de masa…
desi stim asta cu totii, o tot dam cu stanga, cu tanarul Ponta-care e de fapt ginerele unuia si protejatul unui fost premier(ca sa vorbim de nepotism)…
PSD socialist o sa fie tot Nastase, Vanghelie, Mitrea, Mazare, socialisti unul si unul..care o sa se lupte cu dreapta…cu alde Boc, Cristian Preda(care stau la bloc-dar sunt de dreapta)…
mi se pare asa o comedie….
parca vad ca PSD-PC va paria pe discrusul cu tinerii…iar PDL, cu Udrea-pe feminism….doua teme inventatate si deturnate ca mai toate temele in ROmania…
si apoi vii tu si analizezi ceva ce nu exista: Socialistii din Primaverii vs. Conservatorii de la Bloc…
Vanghelie a zis-o corect: “crezi ca sunt indragostit de Geoana?”. Putea sa zica: crezi ca sunt indragostit de PSD, de Social-Democratie? Nu, totul e pt functii si pentru putere. CHestia poate fi extinsa si la PDL…unde oricare poate sa zica: Crrezi ca sunt indragostit de PDL? de Populari? de Dreapta? si apoi sa apara pe TV si sa zica ca el/ea sustine politicile de Dreapta, ca Stanga e rea…ceea ce vedem zilnic…
cu discursul asta tot rau iesi: daca nu e ipocrit, e luat de naiv…daca n-ai putere cazi de fraier. daca ai puterea si ai un asa un discurs, nimeni nu baga in seama discursul, se stie ca e de forma, se stie ca esti smecher..
tu daca n-ai puterea, esti tinta de mistouri…Basescu nu e judecat dupa doctrina, el vazut ca un smecher si validat pt asta…la fel Ponta… acu e vazut ca un smecher si apreciat pt asta…nu ca e el socialist in discurs…
asta ca sa nu uitam ca acu 5 ani PDL era PD-socialist si L-liberali…acu PDL e conservator… ca sa vezi…
daca tu cazi in jocul asta ipocrit si il strigi lui Nastase ca e comunist, lui chiar ii place sa fie un fel de Che
e o disputa falsa, o chestie care nu exista si nu existat pt ca nu avea de unde sa vina dupa 45 de dictatura.. docrinele care domina nu sunt Socialismul, Liberalism etc.. sunt astea mai palpabile: Nepotismul, Oportunismul, Clientelismul, Autoritamismul-astea pot explica mult mai bine ce se intampla in politica romaneasca, nu niste teorii scrise acu 100 de ani in Vest…
February 21st, 2010 at 4:03 pm
lm,
Ce doresti sa ne transmiti cu acest mesaj? Ca era mai bine cu Geoana? Sa fim seriosi. Schimbarile la acest nivel se fac cu pasi mici. Directia e buna si important e ca nu stagnam sau nu involuam. Si eu mi-as dori de maine sa stea totul pe roze, dar trebuie sa fim naivi sa credem ca e posibil printr-un singur congres. Mai intai de toate, trebuie sa ne schimbam noi, romanii.
Primul avantaj pe termen scurt e ca Vanghelie nu mai are o influenta atat de mare asupra presedintelui partidului. Vanghelie e reprezentantul unei categorii de oameni care n-ar trebui sa aiba forta sa influenteze destinele tarii. Cum puterea lui scade in PSD, cu atat mai bine pentru noi toti!
February 21st, 2010 at 4:23 pm
dA, sunt un dusman al schimbarii, un simpatizant a lui Geoana…
fie vorba intre noi…daca iesea Geoana in Decembrie, poate aveam in Guvern Johannis sustinut de Crin si Geoana…
asa avem un PDL condus formal de Boc(omul lui Basescu) vs PSD, condus de POnta(omul lui Nastase)….
deja vu: Basescu vs. Nastase, acu war by proxies…un pas inainte-dinozaurii politicii din ultimii 20 de ani si-au pus alte masti…
Geoana era un privilegiat fara curaj, un print care nu a avut muschi sa ia tronul…s-a dus…nu cred ca-l plange careva…in 2005 Vangjhelie era anti-Geoana, apoi s-a imprietenit cu el,…asa o sa faca si cu ponta…
Vanghelie a ramas- e VP, sef la Bucuresti- tanar si de perspectiva… a mai urcat o treapta…alaturi de alti VP garantati de el…chiar ca el si cu amicii lui politici au mai putina influenta in conducerea PSD…
si uite si o poza inainte de congres. mi se pare ca ponta si socrul lui s-au dus la vanghelie si nu invers…:)
http://pesurse.ro/2010/2/19/s-a-sucit-marian-vanghelie.html
unde e Basescu? de cand a castigat alegerile si au inceput taierile se salarii, alocatii, pensii, nu mai apare…nu mai striga ca e rau in Romania ca in anii de crestere economica de pe vremea lui Nastase si Tariceanu… unde e Basescu cand a dat Romania de greu?
idolul lui Vanghelie e smecherul de Basescu-acolo vrea Marian sa ajunga…si cu putin noroc o sa ajunga in urmatorii 20 de ani…e tanar…
February 21st, 2010 at 4:37 pm
lm,
Nu sunt de acord cu aceasta abordare reductionist-simplista si nici cu anularea personalitatii unor oameni care chiar vor sa faca cate ceva. Vreau sa punctam clar raul, dar sa nu omoram bruma de buna-vointa.
February 21st, 2010 at 5:24 pm
poate ca ai dreptate- discursul meu e foarte cinic(dar sustinut de chestii adevarate).
poate tactul si compromisul reprezinta primii pasi catre o solutie de schimbare.
poate ca tu esti bine intentionata, poate chiar si Ponta…si chiar vanghelie…
legat de Vanghelie am remarcat ca promoveaza femeile: Rodica Nassar, E Andronescu, A Vasile, Oana Mizil…la varful PSD Bucuresti e plin de femei(intr-o vreme era si Ana Birchall pe langa Vanghelie)…
f tare! tipul nu e prost deloc. cine sunt rivalii lui Vanghelie la PSD Bucuresti? nu exista…e inconjurat de femei pe care le sustine, dar care nu ii pot lua locul…le ajuta in campanie, ca sa nu se chinue Andronescu sa umble de nebuna prin Sectorul 5…a ocupat locurile din conducerea PSD(bucuresti si chiar mai sus) cu femei si a blocat accesul alora pe care el ii vede rivali…;
cel mai feminist e Marian…
February 21st, 2010 at 5:35 pm
lm,
Aici e posibil sa ai dreptate, dar nu jignind aceste femei, ci observand fin ca promoveaza barbati si femei, in egala masura, care nu au posibilitatea sa il rivalizeze.
February 21st, 2010 at 5:43 pm
Amuzanta ideea cu promovarea celor care nu-ti pot lua locul. Oare pe cine a promovat Basescu!?
February 21st, 2010 at 5:58 pm
previzibil ca va cistiga ponta, previzibil ca vei afirma ca te bucuri, sa l feliciti..etc
oricum, avind in vedere ca in politica se concentreaza ipocrizia si prostia sint convins ca vanghelie ar putea avea loc in pdl (intii independent.. si dup aia pdl ist cu functii) caci o fi prost (asta nu inseamna ca n are o inteligenta mai de strada) dar nu pare ipocrit. sau in pdl nu sint primiti decit ipocriti?
si mi am dat seama de ce vorbesc gurile ministrilor aiurea in loc sa fie o singura gura care vorbeste: cind vorbesc aiurea mai multi e greu sa dai vina pe cineva anume, astfel pare o fuga de raspundere a guvernului, lipsa de unitate a guvernului.
totusi, mai inseamna aurul bani in contextul in care banii nu mai inseamna aur? (daca da, de ce nu ne da noua fmi ceva aur din ala pe care l vor vinde in schimbul miliardelor fara valoare). citesc in adevarul de azi: fmi sint o adunatura de contabili speriati care biciuie guverne speriate… e adevarat?
February 21st, 2010 at 6:07 pm
altfel va trebui sa va pregatiti serios pt ce va urma cu psd ul asta schimbat, ce poate merge spre extrema…daca si termina presedintele mandatul ar fi o minune…(si daca cumva il termina, la cum ar vrea sa scrie constitutia s ar putea sa mai fie la conducere mult timp nu neaparat sub forma de presedinte..).
iliescu zicea ceva ca ne am putea astepta la o etapa post-capitalista (prin 2030-2050 cind unii copilareste cred ca va fi legea pensiilor in vigoare)… cosmar pt unii economisti.
v asteapta vremuri grele….iar ghinionul pdl este ca n a iesit geoana (poate nastase a fost scos afara de dna dar baiat destept a gasit o solutie mai faina)…
February 21st, 2010 at 6:24 pm
eu nu am jignit pe nimeni-adica nu m-am legat de calitatea acestor persoane…
eu am comentat doar cum percepe Vanghelie situatie…
el nu le vede ca rivale si are un parteneriat politic cu el.
evident, ele pot lua conducerea, poti fi mai puternice ca el, teoretic…
barbatii care ii promoveaza Vanghelie la PSD Bucuresti sunt unii care ca inteligenta sau vizibilitate sunt sub nivelul femeilor promovate de el…care au handicapul ca sunt femei(adica sunt percepute ca neeligibile)…
pentru ca nu exista competitie democratica in partide asistam la jocuri din astea. Rivalii de 50+ de ani din PSD(Nastase, Geoana, Mitrea, Dragnea) s-au eliminat intre ei de la Presidentia PSD punandu-l pe Ponta(din alta generatie-unul care nu e rival cu ei) sau chiar gandidu-se si la Iliescu presedinte(alt-non rival)…
Astept sa vad ce macel o sa fie la PDL cand va incepe lupta pt succesiunea lui Basescu- sa vedem daca Base isi numeste un succesor sau daca o sa fie o lupta intre alde Blaga, Berceanu, Videanu, Udrea….cred ca 2 din astia se vor uni sa faca tandem pt Presedinte-Premier si-l vor zbura pe Boc(care nu poate fi decat o solutie de compromis-nici eu , nici tu-il punem pe Boc)…
nu e nicio competitie deschisa si asumata…un joc democratic…e exact pe vremea lui Ceausescu-cand rivalii batrani PCR s-au contrat intre ei si l-au ales pe mai tanarul ignorant Ceausescu…
si daca ne uitam la cine a iesit VP la PSD, se poate observa ca Vanghelie a negociat pt el, nu pt Geoana: cu 300+ de delegati, putea sa se duca la oricare si sa ii zica: daca imi votezi VP mei(care au si iesit), Bucurestiul te sustine….asa ca Geoana nu a iesit, dar Vanghelie si gasca au iesit..Deci….
February 21st, 2010 at 7:16 pm
Daniel, silviu, lm,
Nimeni nu este de neinlocuit. Politicieni providentiali? Nu cred. Inca, cel putin.
Pot sa inteleg greselile involuntare, dar ma enervez de fiecare data cand e vorba de ipocrizie si minciuna, de razbunare, de invocarea interesului propriului partid sau al natiunii pentru a-ti justifica o fapta nedreapta.
February 21st, 2010 at 9:01 pm
Cred ca Ponta va avea succes la pustime; am vazut ce mult le-a placut studentilor Crin Antonescu, dar Ponta va avea priza si mai mare. Daca PD-L nu pricepe ca lumea se schimba accelerat, atunci va ramane de caruta … ceea ce nu-i chiar rau.
Eu o sa votez in continuare cu UDMR, ca tot ma gandesc sa ma mut la Szeged
February 21st, 2010 at 11:45 pm
Andreea, sa nu te enervezi prea tare cand o sa afli ca Socialistii Micky Spaga si Culita Tarata au trecut in arcul guvernamental, adica in aceasi tabara cu tine, in partea Dreapta a esicherului politic….
cred ca doctrina care o sustii e f buna de vreme ce peste 30 de parlamentari socialisti si liberali au trecut la voi in 2-3 luni…
February 22nd, 2010 at 11:31 am
Andreea,
Vad ca subiectele mai delicate nu iti sunt pe plac, nu doresti sa te implici sau nu-ti este permis. In esenta, ca tot este un topic referitor la “Opozitie”, este vorba de unele aspecte de natura penala si grobianist morale, care il privesc pe ministrul de Interne al Guvernului Boc, al carui consilier esti. Am semnalat acest aspect ce priveste direct, atit demnitarul respectiv cat si onoarea Guvernului, pe care tocamai il sprijin. Am facut si eu acest demers, cu scopul de a clarifica lucrurile, dar sunt sigur ca in strategia de opozitie a PSD, acesta o sa devina un subiect si o tematica majora, cu efecte de imagine devastatoare. Plecand de la premiza ca Legea 341/2004, statueaza pe primul plan al moratiltatii persoanele care au participat activ, cu riscul vietii si sacrificii la Revolutia din 1989, a te include fraudulos, prin abuz de functii politice, in lista celor care merita aceasta onoare, este mult mai mult decat o simpla infractiune penala. Cu atit mai mult cand ea vine de la un lider politic si un demnitar, trebuie precizate real lucrurile. Rapid.
In alta ordine de idei, am consultat un dosar emis de CNSAS, cu sute de nume de informatori ai Securitatii, care au si calitatea si privilegiile de revolutionari. Cuantumul sumelor platite de statul roman, pentru achitarea drepturilor prevazute de lege care se cuvin adevaratilor revolutionari se ridica, in conformitate cu cifrele oferite de presa, la sute de milioane de euro, anual. Nu o sa mai poata sa fie reparata imaginea guvenului PDL, sub nicio forma, fara remedierea acestei delicate probleme. Si,by the way, in timp ce impostorii au beneficiat material de drepturile Legii revolutionarillor, adevaratii revoutionari, sunt tinuti la gardul Guvernului, nedemn, in frig si in bataia de joc a functionarilor de acolo. In timp ce persoana desemnata de guvern pentru a tine locul secretarului de stat pentu problemele revolutionarilor, este asociat, in cadrul unui restaurant de la malul marii, tocmai cu un securist ce a beneficiat de privilegiile revolutionarilor. Este jenant si imoral. Tacerea este la fel.
February 22nd, 2010 at 12:38 pm
Andrei from USA,
Nu ma exprim asupra nimic a ceea ce nu ma pricep. Ma priveste, dar nu am nicio competenta sau informatie care sa ma ajute sa comentez. Nu vorbesc despre orice si oricand, chiar daca stiu ca v-ati dori asta.
February 22nd, 2010 at 12:39 pm
lm,
Sunt intr-un grup parlamentar cu care suntem la guvernare si nicidecum nu sunt in PDL. Nu pot decat sa sper ca avem portile inchise la persoane asupra carora planeaza suspiciuni grave de coruptie.
February 22nd, 2010 at 3:51 pm
pentru ca demnitarii sa nu se mai ascunda in spatele votului secret iar votul lor (cum ar trebui sa fie de fapt) sa fie public, transparent se poate rezolva modificind constitutia? (sau nu se mai poate rezolva deloc?)
oare exista vreo sansa ca de acum toate imprumuturile externe sa se contracteze doar dupa aprobarea lor de un referendum?
azi boc iar l a contrazis pe vladescu (care filozofa)- oare tactica este ca ministrii sa vorbeasca aiurea iar pm sa i contrazica pentru a se naste ideea: saracu boc, ar vrea sa faca ceva dar nu are cu cine?
guvernul din olanda si a dat demisia in principal deoarece nu mai vrea (dar beatrix….prezenta la intrunirile bilderbergilor-vrea) sa trimita trupe in afganistan..(ultimele discutii sint ca americanii au omorit un mos linga un lan de mac, au bombardat civili etc (pina la urma armata de acolo pazeste productia de heroina, nu?). daca intr o tara civilizata ministrii ar fi vorbit fara acceptul pm a dou a oara ar fi fost demis, a trei a oara cred ca si ar fi dat demisia tot guvernul….pe cind se preconizeaza demisia guvernului? banuiesc ca niciodata. dar macar disciplina in guvern, partid…?
femeile din pdl sint nemultumite ca au doar un ministru si vor sa impuna un anume procent de reprezentare a femeilor….totusi nu e clar ca unei femei integre i e greu sa se compromita (minciuna, hotie, ipocrizie..) iar cele ce se compromit s ar putea sa nu aiba inteligenta necesara unor asemenea posturi?
fapt divers: am fost invitat la finante azi (nu am platit datoriile…totusi in 2009 n am produs nimic dar am vreo 25 000 lei forfetarul-n am putut suspenda activitatea ca veneam cu ceva datorii din 2008 (nu este japca totusi sa iei impozit pe nimic???sau o forma de nationalizare?)) si cind vad inspectorul fuma tigari fara timbru…nu ma pot abtine si ii zic(in spirit de gluma..): cum domnule, imi zici sa mi platesc taxele da dumneata fumezi tigari de contrabanda??? nu-s tigari de contrabanda zice, sint din duty free…bineinteles i am zis ca tot contrabanda este si chiar scria in catavencu si cine face contrabanda din duty free….. deci perceptoru sa consume tigari fara a plati taxele statului nu suna ciudat? mai avea si pachetul pe masa…
intrebare: domnul boc ce parere aveti de achizitiile bnr ului de masini superscumpe? raspuns: nu stiu, intrebati l pe isarescu…adica nu am treaba, bnr e stat in stat! (ar trebui daca nu anrmapu (somn usor!) macar presa sa ceara ultimele dosare ale achizitiilor de lucrari de la bnr (cel putin stiu una in care au apelat la lucruri urite, neetice chiar penale pentru a da o lucrare la un acoperis cui au vrut ei). controleaza cineva bnr ul in tara asta sau chiar bnr e stat in stat?
February 22nd, 2010 at 4:03 pm
de fapt intrebarea: intr un stat necivilizt se impoziteaza si lipsa veniturilor? sau se mai impoziteaza o data veniturile anterioare, deja impozitate?
February 22nd, 2010 at 4:27 pm
Scuze ca deviez un pic de la tema de astazi! Puteti comenta evolutia viitoare a dolarului american, avand in vedere mica apreciere din ultimile saptamani, dar si situatia economica europeana, lipsa de strategii imediate in privinta greciei si previziunile unor economisti de prestigiu?! Se vehiculeaza din ce in ce mai mult idea ca 2010 va fi anul dominant al monedei americane!!
February 22nd, 2010 at 5:05 pm
Eu as transmite felicitari doamnei Andronescu si RUSINE M Necula pt prestatia de azi de la televiziune. Stiam ca este vocal, dar astazi a fost sub orice critica.
In rest, pentru tine, Andreea am 2 intrebari. Le pun ca sa elimin …… niste dubii:
Cam pe unde este situata linia de delimitare intre andreea profesionista si andreea pdl?
Fiind secretar de stat , voi cand discutati intre voi, discutati de consecintele deciziilor voastre in viata de zi cu zi a noastra, a muritorilor de rand ? sau discutati teoretic ca in … facultate? Si te intreb pentru ca observ cam multe chestii ingrijoratoare. joaca joca, sete politica sete politica, clienti clienti, dar…. treaba e oabla rau si pe langa amatorism politic si guvernamental, incompetenta, si altele, pe voi incepe sa se lipeasca etichetele debandada, rea vointa, joaca de-a D-zeu.
February 22nd, 2010 at 7:39 pm
smoker,
Dna Andronescu isi merita cu prisosinta laudele. Avetid reptate!
Eu nu sunt secretar de stat, ci consilier personal al Prim-ministrului. Nu am fost in viata mea demnitar. Adica nu beneficiez de avantajele colaterale ale luarii deciziei publice, secretarei, masinii de serviciu si a soferului etc. Sunt tehnocratul politician, adica profesionistul politician si nu politicianul profesionist. Eu imi exprim opinia in fata domnului Boc si dansul isi asuma decizia politica, luand in calcul alternativele pe care i le expun si cu care poate sa fie in acord sau ba. Adeseori intru in conflict cu propunerile ministerelor, dar decizia apartine exclusiv Prim-ministrului.
February 22nd, 2010 at 7:41 pm
Laurentiu Radu,
Imi ia timp o astfel de analiza si acum nu il am. Asadar, nu pot comenta doar pe baza prognozelor unor institutii cu variate interese particulare in domeniu.
February 22nd, 2010 at 7:45 pm
silviu,
In mod evident lipsa veniturilor nu poate fi impozitata, dar principiul impozitului minim – desi acceptat in unele state cu argumentul diminuarii evaziunii fiscale – , incalca acest principiu.
February 22nd, 2010 at 7:49 pm
uraa, vin “banii” de la fmi (mai bine ne dadeau din aurul ala de care vor sa scape). jumate se duce la bnr. banuiesc ca banii care se duc la bnr vor fi cheltuiti asa: se vor trimite greciei o parte iar cu cealalta parte se vor cumpara suvuri (la ce preturi sint banuiesc ca vor fi unele mari, americane).
referitor la ordonanta antidrog: se transforma patronii coffe shopurilor in traficanti de droguri (aflu ca inca se gasesc tixuri din alea) pt ca nu s ei fraieri sa arunce banii.(nu ca om serios te apuci sa vinzi droguri, oricum erau interlopi, infractori majoritatea acestor patroni). deci sa nu uitam unul din scopurile mele principale ca nu l am mai amintit de mult: legalizati marijuana!
February 22nd, 2010 at 7:52 pm
ms de raspuns…am alta intrebare: daca contest (la tribunal) aceasta japca (impozitare) am vreo sansa de reusita? (sint in stare sa fac mii de hirti daca stiu ca as avea vreo sansa)….si aici contest mai mult principiul (sau lipsa lui)
February 22nd, 2010 at 8:06 pm
silviu,
depinde de mai multe aspecte specifice ale activitatii tale pe care le vei invoca. Teoretic ar trebui sa ai sanse de castig. Discuta cu un avocat specializat pe fiscalitate.
February 22nd, 2010 at 8:06 pm
Zau daca am inteles ceva, citez: “Sunt tehnocratul politician, adica profesionistul politician si nu politicianul profesionist”.
Ar merge doar daca ar fi vorba de “tehnocrat in ale politicii”, ceea ce are sens. Altfel, sa-mi fie iertat, Guvernul Boc a pus in practica exclusiv decizii contabile: “taie”, “taie” si iar “taie”. Nu ca meseria de contabil n-ar fi una onorabila, nici vorba, dar eu unul fac distinctie intre “economist”, adica tehnocrat, si “contabil”.
Cum va stiu si pe dvs., ca sunteti “autentic tehnocrat”, trag concluzia ca Boc nu baga deloc in seama sfaturile dvs. Concuzia ar fi ca mai bine l-ati lasa sa se descurce singur, altfel o sa creada lumea ca de vina este … consilierul; stiti dvs. povestea cu Acarul Paun
February 22nd, 2010 at 8:11 pm
referitor la evolutia dolarului daca nu deranjez…nu s economist, inteleg principiile de baza doar dar cred ca evolutia dolarului are legatura mica cu evolutia europei. pronozele economistilor de prestigiu s ar putea sa fie cumparate cu multi dolari. eu personal cred ca evolutia dolarului si a economiei americane este la mina chinei. poate interesul este sa se dea impresia unui dolar puternic o perioada de timp pina cind s ar putea sa pice jos de tot (sper cit mai repede). problema este ca daca china vinde obligatiunile si dolarii americani economia americii pica dar cum china merge deoarece america cumpara totul din china, cind pica america se duce si china jos. intre timp se sicaneaza (cu mai mult tupeu china deoarece are si cu ce) si sincer cred ca se pregatesc toti de razboi (doar razboiul scoate lumea din crizele capitaliste). sper, si asa ar fi corect ca america sa l piarda iar cine pica in plasa si investeste/economiseste in dolari va pierde.
si pina la urma nu vad de ce s ar intari dolarul, sint semne ca economia americii se afla pe trend crescator? daca se intareste, se intareste artificial. mai degraba yenul japonez suna bine.
cred ca daca 2010 va fi anul dominant al dolarului sigur 2011 va fi anul in care dolarul va fi o hirtie fara valoare (nu ca acum ar avea mare valoare)
cam apocaliptic…
February 22nd, 2010 at 8:13 pm
super truper….
February 22nd, 2010 at 11:01 pm
Nu este foarte sigur ca PDL a inteles semnificatia alegerii lui Ponta la PSD. PDL este un partid destul de imbatranit si cu rezerve de credibilitate care au atins deja cotele maxime. De asemenea, nu cred ca vrea sa-si depaseasca conditia actuala si va fi atras de non-stadiul “inghetarea in proiect”.
In schimb, voi continua sa va citesc, pentru valoarea personala pe care ati demonstrat-o pana in prezent.
February 22nd, 2010 at 11:53 pm
Alegerea lui Ponta la sefia PSD, ca si alegerea lui Crin Antonescu la PNL, marcheaza tabloidizarea politicii romanesti. Asteptam alegerea lui Udrea la PD-L
Eu raman la optiunea mea: UDMR
February 23rd, 2010 at 4:56 am
Eu nu as face analize politice complicate, ci as saluta varsta noului Presedinte al PSD. Aceasta este varsta normala pentru o asumare publica de proportii, prin care sa-ti asumi un model politic bazat pe morala, pe baza caruia sa actionezi pentru institutionalizarea eficienta a partidului si pentru structurarea unui model de dezvoltare a Romaniei, pe care sa-l susti public, in mod persuasiv si consecvent.
February 23rd, 2010 at 9:15 am
dap, scuzele mele pentru confuzia termenilor sau pentru asocierea lor.
Dar ajuta-ma sa inteleg ceva: Tu iti dai cu parerea acolo. boc ia ce decizii vrea, nu? Apoi, vezi consecintele deciziilor. Ba decizia este neconstitutionala, este lansata pe piata apoi este corectata, ba nu poate fi aplicata, ba “uitati” sa elaborati normele etc. Nu stiu, dar ceva nu este in regula. Ori guvernul ia decizii gresite, ori “bagatorii in seama” sunt ca mobila pe acolo, ori subalternii sunt incompetenti.
In aceste conditii, pentru ca te-ai delimitat de ei si te-ai retras doar la linia profesionala te intreb (iarasi) ceva. Care e satisfactia ta personala? ca daca cv-ul ala e doar pe hartie e clar, nu ai ce cauta acolo. Daca nu esti ascultata, inseamna ca aia nu te baga in seama, si iar , nu ai ce cauta acolo.Pentru ca asta e problema: deciziile voastre sunt gresite. distrugeti 22 milioane de oameni. Scuza-ma, dar eu mi-as da demisia de onoare doar pentru faptul ca nu sunt ascultate sfa, nu pentru distrugerea unui popor.
Iar daca la citirea acestor randuri iti trece prin cap ideea ca eu nu am dreptate, te sfatuiesc sa renunti la alai si sa mergi nitel prin tara ca un anonim. Sa te uiti la fetele oamenilor, la hainele lor, la ochii lor si daca intri in vorba cu cineva sa cauti sa-i asculti pasul ca om. Apoi, gandeste-te la rolul tau in viata lui.
February 23rd, 2010 at 9:22 am
Am uitat sa spun ceva:
Te rog, nu ma lua cu idei de genul: ti se pare tie ca e mai rau, ca e din cauza crizei, ca peste X ani va fi mai bine….. nu ai face decat sa-mi insulti calitatea de om care din pacate pentru voi gandeste si e capabil sa proceseze ce se intampla in jurul lui.
February 23rd, 2010 at 1:58 pm
@smoker
Faceti prea multe greseli sau afirmatii gresite sau gratuite.
February 23rd, 2010 at 5:31 pm
“Jackson CEO Confirms Nearly 1,000 Jobs To Be Cut- (CBS 4 Miami © 02/23/2010)
It’s not the news staff wanted to hear, but it probably doesn’t come as a surprise, considering the hospital’s recent financial difficulties: “Unfortunately our team has had to make and will make difficult decisions,” Jackson Memorial Hospital President and CEO Eneida Roldan explained to the hospital’s Board of Trustees Monday afternoon. The hospital is stuck with a $230 million budget shortf…”
V-am atasat acesta veste proasta despre economia actuala pentru a confirma ca inca suntem in declin, iar cei care se dau in vant ca am scapat de criza viseaza frumos! Aici este vorba de un spital, adevarat destul de mare, dar doar un spital!! 1000 de oameni isi vor pierde locul de munca!!!
February 24th, 2010 at 8:37 am
Dna Andreea Paul,
1.Apropo de AVAS, sugerez guvernului adica si dvs si in primul rand dlui PM Emil Boc, sa analizeze activitatea AVAS si necesarul de personal al agentiei dar si ptr alte agentii, caci rezulta ca primul val de analize nu a fost satisfacator, daca AVAS a ramas cu atat de mult personal la o activitate care-i permite sa intre in concediu pe cateva luni.
Poate ca nici nu este nevoie de sute de fonctionari romani si angajati in loc 15 bone filipineze.
2. Apropo de prezenta la posturile mass media sulfuroase adica tendentioase si non profesioniste cred ca nimeni din guvern nu castiga mergansd acolo sau chiar si discutand cu trimisii acestora in conferinte de prese daca elegant ii poate pasa caci:
Ce a castigat astseara, dl Paleologu care a fost terfelit la RTV ducandu-se la acea emisiune ? Cred ca nici el nu ar avea un alt raspuns decat sa invoce naivitate sau chiar lipsa de maturitate politica.
Daca in ultima clipa ar fi lasat cu ochii in soare RTv cu niste scuze diplomatice sau ar fi parasit emisiunea la prima insulta in doi peri adica dupa 10 minute, explicand atunci in fata moderatorilor de ce o face, ar fi castigat mult mai mult in ochii si respectul tuturor romanilor cu scaun la cap.
B1 spe exemplu este un post obiectiv si cu audienta si nici OTV nu e asa rau, ca nu-l privesc altii, decat tot cetateni romani egali in drepturi cu toti ceilalti, chiar daca turbeaza contra lui, Ursu si cu aceea, nu-i stiu numele si nici nu ma ostenesc, care-l secondeaza impotriva.
De fapt tot ce veti face cu consecinta turbarii lui Ursu, Dumitrescu si inca a catorva matracuce inclusiv cele de la A3, este probabil ceva bine a se face si nu trebuie sa-i mai bagati in seama, decat declarand unde aveti ocazia , cest adevar, caci tot de la dl Boc am inteles ca nici macar nu puteti intra in direct sa dati o dezmintire sau macar aceea sa fie citita ca atare in emisiunile de stiri sau in cele care deformeza, de la aceste posturi
February 24th, 2010 at 10:17 am
PS Nu sunt referiri la persoana dvs cele scrise la persoana a doua singular sau plural ci sunt generice . Mai vad cateva cuvinte uitate in plus unele sarite. Scuze, dar cred ca se intelege.
February 24th, 2010 at 10:40 am
isarescu:”imprumuta te la jumate din ce poti da inapoi cu usurinta”- prima regula de prudentialitate valabila la infiintarea bnr… asta e valabil pentru omu de rind, banuiesc ca nu se aplica la creditele tarii…(la noi ar merge:imprumuta te dublu din ce poti da inapoi cu greu…si uite asa s a dus independenta unei tari!
csa (cei care lucreaza pentru companiile de asigurari si impotriva asiguratului) suspect de repede accepta ca banii sa fie virati mai repede, arunca ceva praf in ochi (dar si faptul ca pot fi facute investigatii ce nu vor dura mai mult de 3 luni—prevad investigatii la majoritatea accidentelor) dar la ce manevre fac acolo, banuiesc ca asta nu i doare rau pe asiguratori…
February 24th, 2010 at 7:39 pm
Dna Andreea Paul,
Mea culpa,
In calitate de consilier al PM trebuia sa va transmit mai demult acesta postare pusa pe un blog al PDL in evidenta si a dlui PM si similar trebuia sa postez aici. Azi am transmis-o in atentia dlui Baconschi la externe iar cu intarziere dar asta este credeam ca lucrurile se linistisera dar vad ca nu.
Asadar spre stiinta:
ion adrian says:
18 February, 2010 at 2:21 pm
@…………………………………..
Dle Prim Ministru Boc, prin amabilitate
Ref la problema creata din neatentie(nefericita exprimare) de ministrul Baconschi:
Toate aceste probleme se datoresc faptului ca nu se precizeaza clar niste aspecte ce pot fi sustinute si care nu au nimic rasist in ele, motiv pentru care fiecare non-etnic rom, asa cum mult timp a fost si situatia cu non-etnicii evrei, are groaza sa formuleze judecati in domeniu, se teme de rastalmaciri si acuze gratuite si neadevarate pe fond, si de aceea are deseori exprimari nefericite, chiar gresite, similar cu un elev care, terorizat de profesor in scoala, greseste si spune lucruri in care nici el nu crede.
Nu va lasati tarati in diversiuniile corectitudinii politice, dar totusi trebuie mai multa atentia la exprimari in acesasta zona.
Voi exemplifica prin analiza pe text:
a) Dl. Baconschi spune daca este adevarat, urmatoarele :
„Avem nişte probleme fiziologice, naturale, de infracţionalitate, în sânul unora dintre comunităţile româneşti, în special în rândul comunităţilor cetăţenilor români de etnie romă”, a spus Baconschi, joia trecută, după o discuţie cu secretarul de stat francez pentru Europa, Pierre Lellouche.
b)Reacţia ONG-urilor este dură. „Într-o manieră de maximă gravitate (Teodor Baconschi ) dă o explicaţie biologică asocierii în infracţionalitate, ex plicaţie caracteristică Germaniei naziste în motivarea Holocaustului”, spun organizaţiile, printre care se află ActiveWatch-Agentia de Monitorizare a Presei, Alianţa Civică a Romilor din România (ACRR), Asociaţia ACCEPT şi Centrul de Resurse Juridice.
c) Într-un comunicat dat publicităţii ieri, dl Baconschi şi Ministerul de Externe (MAE) „resping ferm orice interpretare într-o notă rasistă sau etnicistă” a declaraţiei.
Sa analizam putin textul:
1. Exprimarea : probleme fiziologice, naturale, de infracţionalitate, are in mod evident o trimitere posibila spre rasism, caci fiziologia, naturalul biologic tine de genotip si deci si de etnie, rasa, specie, ereditate etc.
Daca ar fi asta interpretarea corecta, atunci nu ar trebui sa mai discutam, dar eu cred ca asta este doar interpretarea tendentioasa dupa explicatiile date de dl Baconschi si care doreste sa-l acuze, sa-l culpabilizeze, eventual sa-l faca sa demisioneze pe dl Baconschi, lovind in intregul guvern.
2. Esential este ca nu este singura interpretare posibila si atunci sa vedem care este cealalta si daca acesta nu indreptateste spusa MAE si a dl B. :„resping ferm orice interpretare într-o notă rasistă sau etnicistă”
Cealalta interpretare se bazeaza pe posibilitatea de a asocia termenul de fiziologic, de natural cu o situatie real existenta in comunitatea roma si ATENTIE dl Baconski asociaza aceasta situatie si cu alte comunitati romanesti, fata de care nu ar putea fi invinovatit de rasism.
Ce au comun aceste comunitati, este o saracie lucie existenta endemic si astfel intr-un fel natural, asa cum este natural ceva care are permanenta unui dat exterior vointei subiectilor, adica acelor comunitati sarace.
Acesta saracie devine un dat fiziologic atunci cand are consecinte fiziologice: boala , molime, moarte prematura etc si te duce la un comportament antisocial fiind cunoscute cazurile de canibalism chiar si ale unor oameni instruiti, civilizati, dar care mureau de foame.
Asadar la asa ceva s-a referit dl Baconski , la ceva care este real si care din motive sociale si nu rasiale, caracterizeaza azi unele comunitati umane, in cazul in speta romanesti, printre care si cea in care agregarea se face dupa etnie, in cazul de fata cea roma.
Numai recunoscand in mod cinstit toate astea se pot incepe a se gasi si cauzele, care in nici-un caz nu tin de etnie, de rasa ca factor determinant si deasemenea si remediile care la fel nu vor tine de aceste atribute, dar se vor adresa celor la care criteriul social de agregare este deocamdata acesta, ca un dat ce nu poate fi schimbat si nici nu trebuie, caci trebuie pastrate identitatile etnice , nationale, culturale etc.
Un proces de intentie facut unui om care explica clar aceste lucruri, dovedeste fie prostia celor care-l fac, fie reaua lor credinta dictata de diferite interse si de regula specializatii in procese de intentie nu stralucesc nici pri QI si nici prin buna credinta.
Succes in a infrunta si acest atac, devenit destul de murdar daca va fi continuat in ciuda tuturor acestor explicatii posibile si clare.
PS Imi voi face datoria sa postez acest text si prin alte parti dar mai ales la MAE.”
Nota : dupa cum vezi, din pacate am uitat s-o fac dar macar acum am comis-o
February 25th, 2010 at 11:13 pm
Sefa ai ajuns sa faci politica proletarista?
“PDL trebuie sa-si deschida acum, mai mult ca niciodata, portile pentru femeile si tinerii competenti din randul membrilor PDL, al sustinatorilor PDL si al celor inca indecisi politic.”
Nu uita cine ti-a spart apartamentul- oh boy – you will be disappointed – BIGTIME.
PS: Spune-i prim ministrului romaniei (aka BOC) sa lase trenurile de mare viteza – nu avem nevoie – nu le vrem. Asta poate daca nu vrem sa ajungem ca Grecia.
PS2: Pana la Constanta cu trenul se fac 7 ore.
February 27th, 2010 at 2:48 am
Tuturor,
Am fost plecata la Bruxelles trei zile si nu am reusit sa pun mana pe e-mail sau blog pentru acceptarea comentariilor dvs. sau pentru a le raspunde. Voi recupera in weekend.
February 27th, 2010 at 2:54 am
Bineinteles ca o schimbare in PSD impune o schimbare in PDL, ca doar Basescu si Stolo n-au venit de la Greenpeace, de-aua ce fac Culita si Micky S se cheama reintregurea familiei. Imi pare bine sa mai vad in corul de mankurti cate un Im, poate mai e speranta, nu-s toti gavrusi sau Laurentiu etc -btw, amice, in alte parti s-a iesit din criza de ceva timp, iar daca aplici criteriul celor doua semestre consecutive de crestere negativa, pai nici n-a fost criza. Cat despre amaratii care lucrau la spital, spune-i emanatei sa faca o colecta la amicii colegei ei, la Bamboo, sau printre restul oamenilor onesti de la PDL
February 27th, 2010 at 3:50 pm
@ Andreea
La congresele PSD si PNL… conteaza mai putin cine castiga. Dupa congrese, unii mai si pleaca, dar ramane ce este esential: electoratele liberale si social democrate.
Nu acelasi lucru se poate spune despre PDL, un partid de conjunctura pentru oportunisti. Se consuma conjunctura se prabuseste si partidul.
Va felicit ca in aparitiile dvs publice puneti accentul pe problemele economico- financiare.
February 27th, 2010 at 3:54 pm
Si eu salut victoria lui Ponta.
Este un prim semn pentru devanghelizarea tarii.
Sper ca si alte partide sa dea astfel de semne. Caci daca nu…dupa cum il stiu eu pe Ponta… va castiga viitoarele alegeri.
http://octaraduro.wordpress.com/2010/02/24/vanghelizarea-romaniei/
February 27th, 2010 at 8:56 pm
@Whotsit
Adica?
February 28th, 2010 at 12:00 am
mi se pare mie sau vanghelie este in acelasi post de vicepresedinte? ce devanghelizare fratilor? este acelasi lucru doar ca asta nu are experienta, e pe un cal prea mare…
ce sesizez e ca toata lumea vb: a plecat sirbu, vine ministru, vine orice…dar nimeni nu zice ca sirbu e tatal lui ponta (socru…)..cum sa vina in guvern/pdl tatal presedintelui opozitiei???
cumva este doar piine si circ?
e vorba aia: nimeni nu e de neinlocuit…cred ca e falsa si sper ca exista oameni care au skilurile lor, rolul lor si care nu pot fi inlocuiti (cu acelasi efect) sau macar oameni care spera ceva de genul…in politica iarasi se pare ca demnitarii nostri sint de neinlocuit (de 20 de ani se invirt prin parlamente acelasi grup infractional..nici nu stiam ca culita tarita mai este parlamentar (speram ca nu mai e dupa tunurile alea dar inca este, doar ca este independent)..acceasi marie cu alta palarie)
daca ajungi sa crezi o minciuna are aceasi valoare ca adevarul! (inca sint uimit ca in colonia(ro) asta sint multi oameni care se pretind inteligenti dar nu pot sesiza minciuna din jur)
orwell 1984 citat aproximativ: “daca vrei sa ti imaginezi viitorul imagineaza ti o cizma pe fata unui om-pentru totdeauna!”
February 28th, 2010 at 12:09 am
apropos: d-na clinton face interpelare in congresul american si trage un semnat de alarma asupra faptului ca bonurile de trezorerie americane detinute de china pot submina independenta politicii (imperialiste) americii considerindu le practic un pericol la siguranta nationala a americii (buum!)
la noi marionetele ce se prefac ca conduc colonia s au resemnat cu gindul ca ne am pierdut independenta?(sau se mint si ne mint ca sintem in continuare o tara independenta bla..bla) eu nu!
tu?
February 28th, 2010 at 3:43 am
@Whotsit
Adica?
Hop si eu! Am incercat sa elimin cuvinte, sa sar peste unele sa citesc printre randuri! Degeaba, tot n-am inteles. M-a lasat memoria!
February 28th, 2010 at 12:06 pm
Plano10,
Nu agreez generalizarile de niciun fel, in niciun partid. Tranzitia de la un sistem comunist la economia de piata a fost pigmentata in toate tarile cu impostura si coruptie. Doar ca in Romania pare ca nu se mai termina cu aceste practici de anvergura. Am convingerea ca sunt oameni in PDL care gandesc corect si care isi poarta competentele cu demnitate, fara a se perverti prematur. Cine a spus ca au viata usoara? Nimeni!
Nu cred defel ca PDL este un partid de conjunctura. Argumentele imi sunt puternice: am lucrat efectiv la programul de guvernare si cunosc dezbaterile interne din spatele sau; am asistat la nenumarate discutii cu privire la ideologie, la politica de cadre pe care trebuie sa o construim, la problemele interne carora trebuie sa facem fata, la modificarea statuluiu PDL, la provocarile Romaniei pe termen mediu si lung la care propunem raspunsuri pertinente, rupte de “sfanta” campanie electorala. Ratiunea primeaza in politicile publice care se contureaza, doar ca ele trebuie minutios explicate si comunicate. Aici stam ceva mai prost si facem greseli aprig sanctionate de public. Fondul actiunilor corecte nu trebuie nicidecum amputate din ratiuni politicianiste sau emotionale, dar fisurile in comunicare merita sanctionate in continuare.
February 28th, 2010 at 12:11 pm
Octaa,
Mi-e greu sa pariez din exterior pe capacitatea domnului Ponta de a spala partidul de pacatele care il incearca. Nu-i va fi usor deloc! Implusul pozitiv de imagine de care se bucura PSD acum este pe termen scurt daca nu se va materializa in fapte care sa probeze noutatea stilului de lidership si de conduita politica sau publica. Or, un om daca vrei sa il cunosti cu adevarat da-i o functie de conducere. Astept cu interes sa-mi creionez concluziile in apoximativ doi ani, cand il voi vedea cum se pozitioneaza si cu ce echipa in urmatoarea campanie electorala. Cert este ca imi doresc sa fie buni, tocmai pentru a ne determina pe noi sa fim si mai buni
February 28th, 2010 at 12:21 pm
ion adrian,
1. si 2. de acord
Referitor la comunicarea pe canalele prietenoase nu mai sunt in total acord cu tine. Nu agreez defel polarizarea mediei si absenta impartialitatii in dezbaterea publica. Increderea in televiziuni a scazut in egala masura ca si cea in Guvern. O spun sondajele, dar nimeni nu se grabeste sa faca publica si aceasta parte a concluziilor sondajelor.
- RTV si Antenele sunt montate pentru denigrare publica si sacrifica nejustificat bunele intentii, in defavoarea romanilor.
- B1TV si OTV sunt montate pentru sustinerea initiativelor guvernamentale, fara a provoca in niciun fel decizia sau faptele publice, tot in defavoarea romanilor.
Verticalitatea actului jurnalistic este grav pervertita in ambele sensuri si nimeni nu are de castigat din aceste practici excesiv polarizate. Calitatea media a scazut logaritmic, intr-o viteza ametitoare, si nu aduce niciun plus democratiei firave care ne incearca. Dam doar semnalul unei natiuni turbate, care nu poate selecta bobul de neghina, iar gradul de subculturalizare a populatiei este in favoarea imposturii si a manipularii.
March 3rd, 2010 at 4:25 pm
@Andreea
Frumos spus, greu sa fiti convingatoare.
Conjunctura se cheama liderul spiritual al popularilor portocalii.
PSD si PNL si-au demonstrat viabilitatea pe scena politica inclusiv prin testul schimbarilor multiple de lider. Nu acelasi lucru se poate spune despre PDL, mai degraba un partid de lider decat ideologic.
Regret ca un specialist de capacitatea dvs. nu s-a atasat de valorile politice liberale. Va spune un simpatizant social-democrat.
Nu va fi tarziu nici dupa ce va trece conjunctura de care vorbeam.